samedi, juin 6

When she wakes up in the morning, she writes down all her dreams



What a divvy.
What a fucking div
Talking like a moron
Walking like a spiv

I was laying in bed
Paying my rent
He was knocking on the door
For something that she lent to her brother
Meanwhile
From the under the covers
She said "save me from tomorrow no
Save me from tomorrow"
Oh no... oh no not me.

And i never really liked it anyway
I much preferred it the other way, yeah


1 commentaire:

Anonyme a dit…

Aaaah This Is Your Life, c'est vraiment une petite beauté, et puis la basse est terrible dessus ! (tu sais où me trouver pour que je te fournisse en The Killers, si tu veux).

Elles étaient pas incrustées dans celle de Slumdog Millionaire? Avec leur version minable de Jai Ho, beurk.

Moi j'essaie de dessiner mais je n'y arrive toujours pas. Les puzzles m'ont traumatisée dans mon enfance. J'en avais même un Barbie, et super dur.